Our life our rules

Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

sjuk :(

Av skatterna - 10 maj 2011 11:20

Hej alla som mår bra o dåligt!


Idag när jag vaknade hade jag ont i hela kroppen, så jag åkte till skolan men började må illa där så jag åkte hem igen redan innan skolan börjat.Sedan åkte jag hem la mig i sängen och somnade ända tills jag fik ett mess på min telle...då vaknade jag och gick upp och gjorde lite "ny" frukost till mig.Engelska vart det sen.


Men här kommer en video som alla JB-fans "gjort" om man nu kan säga så om den här videon:

När jag såg den fick jag gåshud!Jag är absolut INTE galen i JB , så jag fattar inte hur jag kunde få det!?Jätte konstigt tycker jag!Men ni JB fans kan ni inte ta och kommentera varför ni tror att jag fick gåshud när jag såg den!?för att för mig var det konstigt att få det av nåra fans som skriker att JB ska komma till sverige!


aja här kommer en bild!  ja det var den bilden! 

   

 
 
Alexandra

Alexandra

10 maj 2011 16:33

sv: vf skriver du om skor i mitt dagens blogg inlägg?

http://vadfanskajagheta.se

skatterna

10 maj 2011 21:21

råkade av mistga skriva det på fel blogg sry!

 
Mimmiiiss

Mimmiiiss

10 maj 2011 18:39

Söt blogg! försöker hitta bra aktiva bloggar..
Får se hur länge du är aktiv! :)

http://mimmiiiss.blogg.se

skatterna

10 maj 2011 21:22

ska försöka hålla den "levande" dårå, vi vill ju ha måååånga läsare!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skatterna - 28 juli 2011 15:45


http://tahcrazygirl.blogg.se      Min blogg det ja!Puss på rumpan!   ...

Av skatterna - 16 juni 2011 21:57


Att ni seriöstbesöker denhär bloggen fortfarande!Den är bara ett minne, vi båda har varsin ny egen blogg! http://yourmyheart.bloggplatsen.se   och   http://barajaghar.blogg.se      Togs idag, men kom ihåg denna blogg är bara kvar som mi...

Av skatterna - 13 maj 2011 15:22

tar en blogg paus, ska testa hur det känns att ha en egen blogg... Så ni får kolla på: wwww.barajaghar.blogg.se                             www.barajaghar.blogg.se                             www.barajaghar.blogg.se   PUUUUUss då! ...

Av skatterna - 12 maj 2011 10:03

det gör jag faktiskt nt! Men vi skulle behöva hjälp med bloggdesign!Vet nt hur man gör!//Ellen ...

Av skatterna - 12 maj 2011 08:22


buuh     är sjuk idag  vi hade prov idag, musik prov ahhhh orkar inte med prov skit jobbigt aja men det ska typ komma en fönsterputsare och putsafönster vid typ 14 eller 13 here i come twitter<3 men ska typ skriva en historia har i...

Presentation

Hejsan vi heter
Mysan och Ellsi
(våra smeknam)
I den här bloggen kan du följa vår vardag

Fråga mig

13 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards