Our life our rules

Alla inlägg under mars 2011

Av skatterna - 29 mars 2011 21:01

Jag är såååå trött så jag ska bara kolla en blogg o sedan ska jag gå o sova faktist.Men iaf. Grattis mysan igen, hehe!Men vet inte vad jag ska skriva mer så..äh ses imorrn iallafall men det blir nog i eftermiddag för jag är hos pappa o jag måste "shoppa" nya jumpa skor till jympan!

Men här kommer en bild på Älsklingen o mig:  Och här är en till:  Men måste verkligen sova nu e bara sååå trött så jag ser ut like this!  Ser muppad ut men e man trött så e men!haha //Elle 

Av skatterna - 29 mars 2011 19:44

Jag kollade runt lite ok såg en JÄTTE FIN blogg o väldigt bra också o adressen är:

http://vadfanskajagheta.se   så himmla FIN asså!


Aja ska berätta om min dag:

Idag vaknade jag vid kl.06:35 USCH egentligen för mig för tididgt menmen.

Sedan sjussade mamma mig till skolan,men hon jobbar ju också i när heten på balettakademin hon e dans lärare.

sedan hade vi lektioner till kl.14:15,suck inte så kul.

Mysan har det bra idag iaf. hon har ju födelsedag:


Grattis min älskling!

(snodde den från google,så ni kan sno den!)


Plus att hon slutade vid kl.13:20 så det var orättvist fasst hon förtjänar det för hon har ju födelsedag!

Wellwell ska skriva mer sen men inte nu!//Elle 

Av skatterna - 29 mars 2011 07:20

godmorgon//Elle

Av skatterna - 28 mars 2011 21:31

//elle  

Av skatterna - 28 mars 2011 15:52

Hej alla i detta nu sitter jag o är förbannad på en kille som min kompis drev med!

Hon drev med honom o gissa vem han e sur på nu ... MIG just det han e skitsur på mig men varför?, jag har seriöst inte gjort ett sk*t!hon pratade med honom o drev med honom o han blev f*n sur på mig!GRR det stör mig sååå inormt att han är sur på (lilla)mig fast jag INTE gjort nåt det stör mig jätte,jätte,jätte mkt!Men hinner inte skriva mer ska till mormor o morfar så jag skriver när jag e där ist.!//Elle

Av skatterna - 28 mars 2011 07:17

God morgon hinner för en gångs skull blogga på morgonen men hinner nog inte blogga mer tror jag så fortsät bara att läsa o KOMMENTERA som ni inte gör!

Aja PÖÖÖSS på er o ses ikväll/eftermiddag//Elle

hahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Av skatterna - 27 mars 2011 21:24

vill inte vara så här imorrn!//elle  

Av skatterna - 27 mars 2011 20:20

låt rubriken Tala!

nu e ja Ba HemMA hoz MAmma IGen!

deT de va typ jätte kul typ,typ hoz oPa (farFar) för mina kuziner va typ oKKzå där Zå

d typ va HElt oKeJ!meN zka Va sozial MOt miN mamma typ nu!


aZzZ fett NicE zida inte zanT hAhA!

adDrezzEn Är: fjortis.se/design/bloggen/?page_id=25


TroR d e rÄtT//Elle  zöt bild IR hUr?!!!!typ aZZZ

Presentation

Hejsan vi heter
Mysan och Ellsi
(våra smeknam)
I den här bloggen kan du följa vår vardag

Fråga mig

13 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards