Our life our rules

Alla inlägg under januari 2011

Av skatterna - 31 januari 2011 21:00

 ska slagga snart

ska kolla på spårlöst nu

e lite jobbigt -.- för min katt myser med mig

men det e mysigt

men nu gick han

kollade mina pengar på mobilen

det var 0,0kr på min mobil

haha har aldrig haft det förut

men ska kolla var statistik har varit idag

på tv nu så blev dom av med en väska

hare bra

PÖSS

//mysan

 

 

Av skatterna - 31 januari 2011 20:08

Hej!

Det blev ingen film  

Synd.

Jag tror att jag har kommit på hur jag lägger upp bilder ska testa det nu kanske kommer en bild får se.Ska strax gå och slagga så jag lever imorrn måste ju gå upp kl.6:05 hur kul som helst,inteee!!!

Ska kanske ha en egen blogg nån da asså utan nån kompis vilkrt också e kul men vill liksom testa nå nytt!

Selade sims förut men som sagt ska jag strax hoppa i säng.

I skolan ska vi kanske snart ha klassfest(yey).

Aja måste gå o slagga nu.

Kanske kommer en bild!But just mayby(stavning)//Ellsi

     

Av skatterna - 31 januari 2011 18:46

Hej!

Nu ska jag snart titta film med mamma.

Den 11 är det berga disco längtar såååååå!

Ska ta med mig en kompis då.

Mysan kommer också vara där såklart !

Som sagt ska leta film nu,tyvärr kommer det inga bilder från mig än för jag har inte kunnat klura ut WHY det inte går att göra det!

Hare//Ellsi

Av skatterna - 31 januari 2011 18:12

 hajsen alla söte och fula

idag vare skola

slutade tidigt idag så det var skönt

imorrn så e det frilufsdag för 4a,b & 5a,b

vi har sov morrgon e lite krångligt för mig

bor lite långt från skolan

men för en liten stund sedan

fick jag veta att jag får åka med grannen

 

så det var skönt

just ni sitter jag och kollar på ett konstigt program

på tvåan

aja

men hare braa

ska skriva som ellsi nu

PÖSS

//mysan

 

kul

Av skatterna - 30 januari 2011 16:03

hejsan är hos mysan nu ska skriva mer sen hejj då//ellsi

Av skatterna - 29 januari 2011 22:53

 god natt all söta

hare bra

//mysan

  



Av skatterna - 29 januari 2011 22:38

Godnatt hörs immorrn!   

//Ellsi  

<3 PÖSS     

Av skatterna - 29 januari 2011 21:57

hej alla sötisar!

har varit i centrum O tagit det lungt idag.

Har shoppat smink,lösnaglar & så.

Aja ska snart gå & slagga.

Ska läsa lite bloggar nu, hare//Ellsi

Presentation

Hejsan vi heter
Mysan och Ellsi
(våra smeknam)
I den här bloggen kan du följa vår vardag

Fråga mig

13 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards