Our life our rules

Alla inlägg under januari 2011

Av skatterna - 29 januari 2011 14:54

Hejsan alla söta e i centrum som det står på överskriftenJust nu e jag på bibloteket(stavning) Aja har köpt lös naglar ska på bio sen med en kompisOch vi ska sätta på dom typ innan bionAja men hare bra//mysan

Av skatterna - 29 januari 2011 10:49

god morgon

jag hann inte blogga mer igår

aja förlåt för det

men har inte så mkt(mycket) att blogga om nu

så hare bra

//mysan    

Av skatterna - 28 januari 2011 23:02

godnatt ses imorrn!

Ellsi

Av skatterna - 28 januari 2011 18:15

 OMG..  

vi har haft 13 läsare idag bra  

fortsätt så bara

Kommentera och Fråga

 på

ska ha en liten tävlig om ni vill

ni bestämmer

jag fixar

e ja men idag vare ju skola

kändes inte som det var fredag

idag så hade jag sång

//mysan

bloggar mer sen

Av skatterna - 28 januari 2011 13:58

10 saker ni kanske inte visste om mig:

1.love djur

2.gillar att vara med kompisar

3.hatar att ta sprutor & stick i fingret(får panik)

4.spindlar=scary

5.har en hund som heter Mollie

6.gillar inte ämnet matte

7.har en pool hemma

8.går i tyska skolan

9.hatar att städa rummet

10.älskar att designa kläder i top model böcker


Hoppas ni har det bra PÖSS  //Ellsi

Av skatterna - 28 januari 2011 13:23

sitter & tittar på sjukhuset.

Alldeles nyss var det nån kille som hade hjärtstillestånd!  scary!

Sen var det nån gubbe som skulle åka hem.

När det är slut måste jag göra en uppsats till skolan på tyska!

Nu tänker säkert du som läser detta att oj det måste vara jätte svårt,men näe jätte enkelt för jag går i tyska skolan så det är rätt enkelt!

Set kanske kommer nåt inlägg efter det.


Hare bra//Ellsi  

Av skatterna - 28 januari 2011 10:01

Gooooodmoooooorgoooon!



Så känner jag för att skriva idag.

Tur att mysan la upp några låtar & bilder jag har tyvärr inte listat ut hur man gör än!  Får klura ut det med pappa sen.

Ja vad gör jag just nu då jo jag sitter o bloggar såklart & väntar på att klockan ska bli 12:10 så att designprogrammet Projekt Runway ska börja ni skulle se det, det är riktigt bra faktiskt.


Det blev lite fel igår när jag skrev att Mysan inte skrivit nåt,men hon hade tydligen det medan jag skrev men aja sk*t i det nu.

Det kanske kommer nåt inlägg någån gång under dan.


Hare//Ellsi  

Av skatterna - 27 januari 2011 21:59

 God Natt bloggen

  

//mysan

Presentation

Hejsan vi heter
Mysan och Ellsi
(våra smeknam)
I den här bloggen kan du följa vår vardag

Fråga mig

13 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards