Our life our rules

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av skatterna - 2 februari 2011 20:57

 god natt bloggen

kommer inte skriva mer ikväll

hare bra

PÖÖSS

//mysan  

Av skatterna - 2 februari 2011 20:06

 överskriften säger det mesta

ska duscha nu alla söta

har bara haft fyra besökare på bloggen

men ska duscha nu

  

och om jag inte hinner blogga mer ikväll

isåfall god natt alla söötaa

  

//mysan

 

Av skatterna - 2 februari 2011 19:56

Hej alla!

Har övat inför det "stora" matteprovet imorrn  !

Ska väl snart gå & slagga om nån timme kanske men orka uppdatera då så jag säger som jag sa när jag var liten:Natti natti svarta Katti!

Fråga mig inte varför kag sa så men wellwell!

Längtar till på fredag (skridskor på jumpan)& till nästa fredag(berga)!!!

Ska chatta & smsa lite nu men sov gott alla som läser detta nu!

Hare bra//ellsi

Av skatterna - 2 februari 2011 19:56

Hej alla!

Har övat inför det "stora" matteprovet imorrn  !

Ska väl snart gå & slagga om nån timme kanske men orka uppdatera då så jag säger som jag sa när jag var liten:Natti natti svarta Katti!

Fråga mig inte varför kag sa så men wellwell!

Längtar till på fredag (skridskor på jumpan)& till nästa fredag(berga)!!!

Ska chatta & smsa lite nu men sov gott alla som läser detta nu!

Hare bra//ellsi

Av skatterna - 2 februari 2011 18:19

 e klar nu 

vad tycks?

   ska lägga upp den som header nu

//mysan  

Av skatterna - 2 februari 2011 17:52

 ska göra en ny header

hoppas den blir snygg och bra

//mysan

Av skatterna - 2 februari 2011 17:47

 överskriften säger det mesta

vi hade gympa och vi spelade inebandy

då så råkade min bästis höja sin kluppa för mycket

så det blev ett slagg rakt på mitt öga

inte så trevligt men det var inte menningen

ser att ellsi har bloggat

roligt

sitter och bloggar datorn stängde av sig när jag håll på att blogga¨

inte bra


menmen 

ska snart dusha men det blir lite senare

men hare bra

//mysan

                  

Av skatterna - 2 februari 2011 16:42

Hej finisar!

Idag har jag vart i skolan & sen gick jag till H&M för att shoppa lite saker till berga.

Som till exempel:


Nagellack      Det blev såhär:   Foundation:      Hårspännen:      Hårband:      Linne:   Skärp:   


Ska äta nu uppdaterar sen!

PÖÖÖÖÖSSSSSSSS!!

Presentation

Hejsan vi heter
Mysan och Ellsi
(våra smeknam)
I den här bloggen kan du följa vår vardag

Fråga mig

13 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards