Our life our rules

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av skatterna - 26 februari 2011 20:21

Kollar på mello nu & det är de där bandet har redan glömt vad de heter bara sååååååååå dålig!!!

//Ellsi

Av skatterna - 26 februari 2011 19:25

Asså jag orkar inte att ha bloggpaus så here I am!

I´m back jag måste bara uppdatera för det liksom kliar i fingrarna annars menmen,sitter & bloggar i detta nu & lyssnar på musik så klart!

Wellwell ska kanske börja ha en egen blogg snart "det stora steget med egen blogg"!  Ska kolla på melodifestivalen sen, gör du det Mysan?

På onsdag som mysan redan sagt ska vi på spa yasuragi hasseludden!(yey)

Det ska bli jätte kul!

Måste fråga er som läser detta:  - Vad ska ni göra på lovet då???

Aja här kommer en bild:   LOVE THIS PIC!!!!

Men Hare//Ellsi

Av skatterna - 26 februari 2011 16:11

Hejsan överskriften säger det mesta.Har åkt 8km yey haha inte så mycket då men ska sluta nu bloggar mer sen kanske PÖSS & KRAM//mysan

Av skatterna - 26 februari 2011 11:54

 överskriften säger det mesta

vi ska åka om en timme

men måste bädda sängen också

men ellsi har ju tagit bloggpause

och det är tråkit

men jag ska försöka hållla bloggen så upptaderad som möjligt

har städat mitt rum

yey

såg ut som en jungel innan

men nu är rummet snyggt igen

på torsdag ska jag på spa

med ellsi

ska bli roligt

skulle igentligen passat en hund

på månag till  typ måndag jag vet inte

men det blev inte

är lite lesen över det

menmen

ska passa hunden nån annan gång

måste bädda sängen nu

hare bra

//mysan


Presentation

Hejsan vi heter
Mysan och Ellsi
(våra smeknam)
I den här bloggen kan du följa vår vardag

Fråga mig

13 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards