Our life our rules

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av skatterna - 18 mars 2011 22:55

ska inte sova nu men stänger ner datorn nu!SES imorrn//Elle puss på er!

Av skatterna - 18 mars 2011 21:21

Bara så ni vet så var det där med Alex bara ett skämt från mina älskade älsklingar,tur för er att jag älskar er sååå mkt!!!PUss på er!  Jag har INGEN kille  så Alex var ett skämt bara så alla vet!

Aja Imorrn fyller min älskade enda mamma år:GRATTIIIS!!!

Ska ge henne en bok som heter:KLOKA ORD OM HUNDAR

Men ska kolla på parlamentet nu men kanske uppdaterar sen!//Elle


PS:DEn killen på bilden var min kompis som klädde ut sig som kille bara!DS

Av skatterna - 18 mars 2011 16:36

Yo alla läsare jag heter Alex,är ihop med Elle o spelar innebody!ha  skuja bara inebandy mena jag ju!

Elle sa att jag skulle gästblogga så jag djorrde det men vet inte vad det e bra för!

Men vet not vad jag ska skriva så...nee hejdå Elle får skriva sen!//Alex <3 eller vad tjejer bruka skriva!

Av skatterna - 18 mars 2011 16:19

Heej,Alla bloggare och icke bloggare!!

Elle tvingar mig att skriva någonting såå jag GÖR väl det..  <------- detta gör jag påå Elle just nu säger vii!!

Jaa som sagt I  football hehe!!

Själv heter jag Arii jag e en snygg chey killAR e efter mig I'm Soo Sexi!!haha 

Jah e 12år Spelar ii D.I.F nii soom iinte vet vad det e det e helt enkelt ett Lag!!   <-----------Jah e hon längst till höger Och killen e elles pojkvän!!!

Ps:Jaah ee fortfarande singel!!////Puss söta snyggingar //Ariiii

Av skatterna - 18 mars 2011 16:05

Låt rubriken tala!Jag är hos en ko mpis men skriver sen hinner inte nu!//Elle pusshej!  

Sööööööööt!!!!! <3

Presentation

Hejsan vi heter
Mysan och Ellsi
(våra smeknam)
I den här bloggen kan du följa vår vardag

Fråga mig

13 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards