Our life our rules

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av skatterna - 27 mars 2011 21:24

vill inte vara så här imorrn!//elle  

Av skatterna - 27 mars 2011 20:20

låt rubriken Tala!

nu e ja Ba HemMA hoz MAmma IGen!

deT de va typ jätte kul typ,typ hoz oPa (farFar) för mina kuziner va typ oKKzå där Zå

d typ va HElt oKeJ!meN zka Va sozial MOt miN mamma typ nu!


aZzZ fett NicE zida inte zanT hAhA!

adDrezzEn Är: fjortis.se/design/bloggen/?page_id=25


TroR d e rÄtT//Elle  zöt bild IR hUr?!!!!typ aZZZ

Av skatterna - 27 mars 2011 16:03

Sitter fort farande vid iphonen och har lite tråkigt just nu men ska väl lyssna lite musik snart antar jag.Aja ska berätta lite om min dag men först har jag ett OMG!Här är det: jag börjar gilla Justin bieber han är liksom söt!Nån annan som tycker det kommentera isåfall!Menmen idag så tvingade mamma upp mig vid ungefär 09:30!Jobbigt asså,usch haha!och just nu är vi hos min farfar o farmor för farfar fyller 77 år idag!GRATTIS opa!(Opa betyder farfar på tyska).Wellwell ska nog vara social mot min släkt nu!hahaMen har inte någon lust att vara det (fniss)!Så jag sitter o lyssnar o pratar lite emellan ist.Juste ska säga en sak att mysan är på bio till ungefär kl.17:00 så hon kommer nog inte blogga innan kl.19:00 bara så ni vet asså.aka ska göra ngt annat nu.//Elle

Av skatterna - 27 mars 2011 15:02

Hej alla fina & fula!I detta nu sitter jag och skriver från min farbrors IPhone! Det är fett nice , hehe!aja ska "facebooka" lite nu men uppdaterar nog snart.PÖSS

Av skatterna - 27 mars 2011 13:01

Sorry att jag inte bloggat men har inte orkat liksom, kände mig förkyld!

   Smink:

   mascara,foundation,kajal,läppglans.

   Hår:två söta tovsar

   Örhängen:vem bryr sig?

    Kläder:

Byxor:Detriot by lindex 

linne:H&M

tröja:khapal

halsband:lindex

strumpor:mammas (hehe)

Men hinner inte blogga mer nu men bloggar ikväll så PÖÖÖÖÖSS!!!!<3<3<3<3//Elle

Av skatterna - 27 mars 2011 11:48

 hejsan

ska snart se på bio

ska bli kul

andréa har önskat låt

det kan ni också göra

och andréa har önskat Miley Cyrus Can't Be Tamed

här kommer den

önska på nu

om ni vill att vi ska lägga upp en låt som du vill höra på vår blogg

fortsätt att kommentera

//mysan

Presentation

Hejsan vi heter
Mysan och Ellsi
(våra smeknam)
I den här bloggen kan du följa vår vardag

Fråga mig

13 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards