Our life our rules

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av skatterna - 21 mars 2011 20:54

 haha har kommit på det nyss kul va?Idag så var det en matte läxa som en viss "person",alltså jag trodde var till imorrn!sämst man e asså.grr   blir sur på mig själv liksom man får ju sämre betyg då ju!aja ska snart sova ska bli skönt att sova,gick o la mig så jäkla sent igår så det ska bli mysigt att krypa ner i sängen sen.

Men en annan grej som stör mig är att jag har skilda föreldrar  så jag är hos mamma just nu och sån otur jag har glömmde jag min dator hos PAPPA!Såååå störande nu måste jag jämt vänta på att mamma ska bli klar med det hon gör på datan så jag kan komma in o uppdatera,kolla mejl och "facebooka" lite innan jag ska sova!Det stör mig nån mer som har det så?Om ni förstår så har mamma en "lite" äldre dator än min macintosch så hon har inte fotobooth så kan tyvärr inte lägga upp bilder så det får duga med arkiv bilder & google bilder!Gud vad mkt jag kommer på som stör mig i kväll,här är lite:

Jag har glömmt min uppgift till syslöjden för 2 gången hos pappa !Min  fröken kommer dampa loss på onsdag asså!Inte kul!

Okej kommer inte på fler saker att skriva så det får räcka för idag men om jag hinner imorrn bitti ska jag skriva lite om ni vill!

Som sagt kan jag inte lägga upptyp dagens outfit o så men måste sluta nu.

Älskar er sötisar o ni andra!//Elle

PS.Mysan blogga nuuuuuuuuu o meeeer! okej?!DS.  

Presentation

Hejsan vi heter
Mysan och Ellsi
(våra smeknam)
I den här bloggen kan du följa vår vardag

Fråga mig

13 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards