Our life our rules

Alla inlägg under februari 2011

Av skatterna - 13 februari 2011 18:52

Hej alla fina o fula!

Ska bara säga en sak att jag kanske har tjatat på mysan att hon ska blogga men jag vill typ bara inte att bloggen ska "dö"!

Bara det inget mer för vi har typ haft "bloggtorka".

Men aja ska fortsätta att kolla på TV nu sen är det ju solsidan,skönt att få garva av sig lite.

Av skatterna - 13 februari 2011 18:05

 ellen har typ sjatat(stavning) att jag ska blogga

men idag har jag varit med en kompis

men ska bara äta bloggar mer sen

//mysan

Av skatterna - 13 februari 2011 15:23

Hej alla jag (o Mysan säkert med)har haft lite blogg torka men aja!

I fredags var det ju berga det sög det var jätte tråkigt o en person som sa jag kommer på berga komm inte såå sämst om man säger det men inte gör det!!!

Me don´t like!


Wellwell här kommer lite saker jag skulle vilja ha:            Måste dusha nu Pöööss!!!//Ellsi   

Av skatterna - 10 februari 2011 20:16

Hej,sorry men har inte skrivt på ett tag men aja.

Ser att Mysan inte heller har skrivit men aja nu ska jag inte skriva om det.

morrn är det berga woho!!!

Ska ta med mig min kompis Arianna ska bli sååå kul.

Men aja ska slagga nu upptaterdar imorrn innan berga med lite bilder på hur vi ser ut!PÖÖÖÖSS HARE BRA//Ellsi     LOVE YOU BLOGG LÄSARE!!!

Av skatterna - 8 februari 2011 19:53

Imorrn kanske det kommer att komma bilder på mina kompisar (om de vill så klart).

Ska slagga strax o måste kolla lite grejor så godnatt//Ellsi  

Av skatterna - 7 februari 2011 21:33

 ska slagga snart

men hare bra

PÖÖÖSSS

//mysan

Av skatterna - 7 februari 2011 20:46

Varför måste skolan vara sååå BORING asså till exempel idag på matten lärde vi oss nått som är sååå onödigt att lära sig så onödigt!Varför ska man då lära sig det om man inte behöver det i livet?//ellsi

Av skatterna - 6 februari 2011 21:18

ska slagga!//ellsi

Presentation

Hejsan vi heter
Mysan och Ellsi
(våra smeknam)
I den här bloggen kan du följa vår vardag

Fråga mig

13 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards