Our life our rules

Alla inlägg under februari 2011

Av skatterna - 5 februari 2011 13:07

Hej alla fina & fula!

Ja ni  tänker säkert nu: " oj har hon halkat!"

Och ja det har jag plus att jag har ridit en gång igår & två gånger idag så ja jag har rätt ont i rumpan.

Aja ska strax göra geografi usch,sååå tråkigt!!!

Wellwell hare bra PÖÖÖÖÖSS//Ellsi




Av skatterna - 4 februari 2011 20:41

  hejsan idag e det fredag

rööliggt

e med min bääästiss

i lovee you<3333

men gå in på hennes blogg den heter http://elleigen.blogg.se

http://elleigen.blogg.se

http://elleigen.blogg.se

just nu e hon på toa

vi lyssnar på musik i högsta ljud

vi sjunger också så klart

men hon e tillbaks nu ska fortsätta att sjunga nu

hare bra

  

Av skatterna - 4 februari 2011 07:27

Godmorgon,ska strax åka till skolan väntar bara på mamma som typ ska jobba så hon kör mig fett nice asså att slippa åka buss elr.bil

Måste sluta mamma komm nyss & sa att vi måste åka.


Hare bra//Ellsi       de ska typ förlova sig:

Av skatterna - 3 februari 2011 21:06

Hej alla sötisar!

Imorrn är det fredag sitter & lyssnar på weise guys men borde bara lyssnas på om man kan tyska för det är på tyska.(dom flesta ialla fall)

Aja ska snart gå & slagga ledsen att jag inte har bloggat nåt idag men har inte hunnit.Wellwell imorrn är det fredag som sagt då är det berga om en vecka,för de som inte vet så är berga ett disco i åkersberga där Mysan & jag bor.

Jaja ska fixa mig för natten så jag orkar leva imorrn!

Ska försöka blogga mer imorrn!

Hare bra pöööööössss!!!!!  //Ellsi

Av skatterna - 3 februari 2011 15:47

Hej sitter på bussen ska snart kliva av ses.

Av skatterna - 2 februari 2011 20:57

 god natt bloggen

kommer inte skriva mer ikväll

hare bra

PÖÖSS

//mysan  

Av skatterna - 2 februari 2011 20:06

 överskriften säger det mesta

ska duscha nu alla söta

har bara haft fyra besökare på bloggen

men ska duscha nu

  

och om jag inte hinner blogga mer ikväll

isåfall god natt alla söötaa

  

//mysan

 

Av skatterna - 2 februari 2011 19:56

Hej alla!

Har övat inför det "stora" matteprovet imorrn  !

Ska väl snart gå & slagga om nån timme kanske men orka uppdatera då så jag säger som jag sa när jag var liten:Natti natti svarta Katti!

Fråga mig inte varför kag sa så men wellwell!

Längtar till på fredag (skridskor på jumpan)& till nästa fredag(berga)!!!

Ska chatta & smsa lite nu men sov gott alla som läser detta nu!

Hare bra//ellsi

Presentation

Hejsan vi heter
Mysan och Ellsi
(våra smeknam)
I den här bloggen kan du följa vår vardag

Fråga mig

13 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards