Our life our rules

Alla inlägg under mars 2011

Av skatterna - 6 mars 2011 20:58

hej ska sova snart men orka!  

det stör mig att alla bloggar har typ 200 läsare per dag & typ 100 kommentarer fast vi får nöja oss med typ 8 läsare per dag det stör mig as mkt.

Detta vill jag ha:

1.Dark choklat hair coluor

2.kläder

3.*****  

4.sommar

5.kul  

//Ellsi ses imorrn!


PS.MYSAN BLOGG MER!DS.

Av skatterna - 6 mars 2011 19:12

Hej alla sötisar!

Har precis Fixat mig lite asså: duscat(shamponerat ± hårinpackning,hudlotion,nivea i ansiktet,helosan for my feets,nån skum salt deo som pappa köpt till mig & nagellack.Fett nice asså!  

Men ville egentligen ha ansiktsmask med men hade ingen hemma.  Måste typ köpa det imorrn när jag ändå  i centrum.Ska ju köpa berga biljrtter så man kommer in på discot.Asså just nu e jag så fett taggad att blogg det kommer nog bli ett långt inlägg men det e ju bara bra för då får ni mer att läsa!   Men om i inte vill ha långa inlägg så får ni ta mod till er o säga det,ok?Annrs om ni inte säger nåt & bara slutar läsa bloggen blir jag & Mysan ledsna ju!  Wellwell ska snart liksom packa till imorrn kläder till imorrn skolväskan & så.Men är så grymt taggad på att skriva nu satt det blir ett långt inlägg som sagt,då kanske man inte behöver skriva imorrn?  Nej jag skoja bara ni ska få er uppdatering om min dag.Om ni nu vill ha den? Komentera annars får ni smisk!  Nej  det e barajag o min skumma humor ibland som skojar lite.Men ni måste liksom kommentera mer så vi vet att det e nån som läser elr.inte.Det e liksom viktigt.Men aja ska inte tråka ut er mer med det så här kommer lite nyheter om KISSIE:

H on ska förstora sina bröst - IGEN Asså man vet inte om hon ska göra dem mindre elr. större men man får hoppas mindre för det ser helt sjukt ut ju.Hon är för f*n bara 19(snart).Hon har botoxat läppar,silikonat brösten vad ska hon mer göra?Men för dem som vill se hur sjukt det ser ut här e en länk till hennes blogg: http://kissies.se   man blir bara såååå sur på henne  j*vla fjortis! I dont like her!

Men ska inte tråka ut er för jag måste ändå packa som jag skrev.Men här kommer bilder på det jag använder när jag fixade mig ikväll:(de hamnade i oordning men jag satte nummer undet så man ska veta)   5.till läpparna:läppbalsam   8.till naglarna:nagellack   3.till kroppen:bodylotion    7.till armhålårna  :salt deo   6.till fötterna:helosan fotkräm   4.till ansiktet:Nivea ansiktskräm   1.till håret:Shampoo   2.till håret:hårinpackning


det kanske va ett tråkigt inlägg men jag var så taggad att skriva & hade inga bra bilder så det fick bli vad jag använer när jag fixar mig.Men ska packa nu så jag uppdaterar imprrn kväll!PÖSS//ELLSI

Av skatterna - 6 mars 2011 10:38

Ja låt rubriken tala,vår header är inte den vi ska ha men nåt för tillfället!

är det HISS eller DISS!?kommentera vad ni tycker,jag tycker den blen nice!

Aja måste öva till provet på tisdag i skolan så uppdaterrar sen//Ellsi

Av skatterna - 4 mars 2011 12:53

 hejsan är så sjukt lesen

mitt marsvin har dött fast det var för två dagar sedan :'(

är fortfarande sjukt lesen

varför ska det vara så har har förlorat två marsvin

ett för typ ett-två år sedan

varför kan man inte bara få leva hur länge man vill

kollar på nya marsvin

men det finns ine så gammla som mitt är så vet inte om jag kommer hitta nått

e så j*vla rädd att disa(mitt marsvin) ska dö

för hon ska fylla 5 år 

och dom kan bli 5-7 år

är det högsta 

och jag vill ha kvar henne 

och jag kommer sakna henne jätte mycket

om det skulle hända 

men det måste ju hända nån gång 

vill inte tänka på det nu 

sparvöga R.I.P

hare//myssan<3



m


Av skatterna - 4 mars 2011 12:40

Om du tycker du e skum så glöm det:Hare//Ellsi

Av skatterna - 4 mars 2011 11:15

Hej kollar på ett program så det blir ett kort inlägg!

Det e spännande så jag måste sluta uppdaterar sen om jag har tid jag måste öva till ett prov & städa rummet!PUSSEN//Ellsi

Av skatterna - 2 mars 2011 12:58

Idag ska vi ju på spa!

super kul men måste packa så det får bli ett kort inlägg för idag men uppdaterar imorr nån gång i think!//Ellsi

Av skatterna - 1 mars 2011 21:10

Hej alla fina & fula!

Imorrn är det yasuragi som gäller måste sova strax & måste skriva på min andra blogg med!(adressen: http://nicastekompisar.blogg.se  )

Godnatt & PÖSS!   Bild från idag!//Ellsi

Presentation

Hejsan vi heter
Mysan och Ellsi
(våra smeknam)
I den här bloggen kan du följa vår vardag

Fråga mig

13 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards