Our life our rules

Alla inlägg den 3 april 2011

Av skatterna - 3 april 2011 19:35

Hej alla som sitter och inte har nåt liv för att de bara läser bloggar hela tiden!

Haha skuja bara!

Aja sitter o äter popcorn dom e ju bara sååå goda,u know!

Wellwell vad ska ni göra ikväll då??

Jag ska nog bara dega framför  datan ikväll,hehe orkar inte göra så mkt mer för jag vaknade vid nio o kunde inte somna om.

Menmen ska läsa lite bloggar och så men updatar sen!//E.L

   Inte fin outfit med fula byxor men det var mys idag så det gör inget alla har ju mys ibland,U Know!

Av skatterna - 3 april 2011 16:23

Jag har gjort en bakrunds bild till min dator:

  fin va?haha flumm!//E.L

Av skatterna - 3 april 2011 13:39

HAHA mysan och jag håller på att flumma på chatten.

Mysan låtsas att hon e gift med Justin Bieber o jag med Taylor Lautner!

Kram//Ellen Lautner o hennes man Taylor Lautner

    

..

Av skatterna - 3 april 2011 12:34

ska städa rummet men skriver sen o så kanske det blir före/efter bilder!//E.L

Av skatterna - 3 april 2011 11:18

God morgon  bitches!

Sovit gott?

Jag har det iaf.

Mamma var på nån festival och då skulle jag gå o lägga mig vid kl.21:30 ungefär men jag hade ingen klocka så jag kollade nog på TV lite för länge,men sen somnede jag i soffan vilket jag aldrig gör annars men jag var bara sååå trött.

Aja ska nog gå o ta en macka eller nåt,känner mig lite hungrig.

Men BRB!

//E.L 

Jag just nu utan smink eller nåt

o

I know,jag ser konstig ut.

Men det gör alla nån gång,U know! 

Presentation

Hejsan vi heter
Mysan och Ellsi
(våra smeknam)
I den här bloggen kan du följa vår vardag

Fråga mig

13 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards