Our life our rules

Alla inlägg den 6 april 2011

Av skatterna - 6 april 2011 21:17

 god natt

//mysan bieber

 

Av skatterna - 6 april 2011 21:03

hej alla!

Ska skriva om en ur gullig tjej som har namnet Lisa Siebke!

Hon är snäll,söt,snäll,söt har jag sagt snäll?

Aja skypar med elsklingen nu så ska vra lite social mot henne nu!//E.L  

Av skatterna - 6 april 2011 20:41

 fan jag dör

det stog på en blogg att justin bieber och selena gomez har gift sig

vet inte vad jag ska tro på

mitt hjärta är krossat och den ända som han hela det igen

är justin bieber

jag vill bara gråta och skrika på samma gång

men han borde ändå få vara ihop med vem han vill

men känner mig lessen ändå

skit varför ska det vara så här

trodde att justin hade follow mig på twitter

blev helt chkockad då

men det var bara en annan som hade samma bild som  han

asså kan inte sluta att tänka på det

va ska jag göra nu

på en hemsida stog det att vissa var glada att dom  var ihop

men är det nån som vet

om det är sant eller inte

vill helst inte det

vill att han ska vara med mig men det kommer bara hända i drömmen

det vet jag

men skulle stänga av allt vid halv tio då skulle jag börja fixa mig

för natten

asså kommer inte kunna sova inatt tack vare det

men jag tror inte på det för det stog bara på en blogg vad jag har sätt

o gud

vet någon kommentera då

//Mysan Bieber

 

Av skatterna - 6 april 2011 19:34

Ja rubriken talar.

Aja ska strax äta.

-.- har typ sååååå tråk.

Wellwell ska ju äta nu men updatar sen.

//E.L

?

Av skatterna - 6 april 2011 19:07

Sa att jag skulle blogga om Janis Marabou Hoffaeller.

Det enda jag vet om honom är att han går i min skola.

Aja ska inte tråka ut er mer nu!//E.L

Av skatterna - 6 april 2011 16:13

Ja rubriken talar jah kan INTE förklara min känslor för dig du är underbarast i heeela världen.Jag hoppas du förstår hur mkt du betyder för mig du är bara bäst!!

Om jag skulle förlora dig skulle jag bara dö av sorg och saknad.

Jag älskar dig mer än allt i hela världen!

det går inte att förklara med ord så jag hoppas att du vill vara min "bvf" *fniss*!

Jag hoppas att du förstår hur jäkla mkt du betyder för mig,min älskling.

OCH DEN JAG ÄLSKAR SÅÅÅÅ MKT ÄR SÅKLART:



MYSAN JAKOBSSON!




//E.L





















Hej

Av skatterna - 6 april 2011 16:05

 hejsan

just nu är jag med emma

vi har det nice och tittar på tv

och sitter vid varsin dator och nördar

vi hade det skit kul när min mamma skulle hämta oss

vi lyssnade på justin bieber never say never

och  när det var refrängen

så sjöng vi jätte högt och då några killar i vår pararelklass

kallade oss för fjortisar och mycket mer

och då sa dom att justin bieber va bög och då sa vi att han inte alls var det och då sa vi att dom var bögar ja mycket sånt pågick det

haha det var kul

men ska fortsätta att titta på tv nu

och vara med emma

//Mysan Bieber

 

Av skatterna - 6 april 2011 14:40

Hej igen!

Jag har ju egentligen bloggpuase

men jag gör så att jag kanske bloggar lite mindre bara,

så ni kan få er update.hihi

Aja är forfarande sjuk *suck*

och jag är orolig för på fredag är det ju berga

och jag vet inte om jag kan gå,

och om inte jag kan gå kan inte mina kompisar gå,

så jag är lite scared.


Wellwell igår var jag hos doktorn och då fick jag

hostmedecin & nån inhalator sak som man andas in mdicin.

jaja ska inte tråka ut er nu.//E.L  

HAHA mysan då!



Presentation

Hejsan vi heter
Mysan och Ellsi
(våra smeknam)
I den här bloggen kan du följa vår vardag

Fråga mig

13 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards