Our life our rules

Alla inlägg den 4 april 2011

Av skatterna - 4 april 2011 21:12

ska stänga av datorn nu 

bey bey

hare bra

//Mysan Bieber

 

Av skatterna - 4 april 2011 21:06

 hejsan

har inte gjort så mycket nytt

men här kommer den nya bilden

kommentera vad ni tycker

//Mysan Bieber


Av skatterna - 4 april 2011 20:30

Är ju lite sjuk o ska till doktorn imorrn ju,så jag ska gå och sova nu + att jag vill inte vara sjuk på berga det går bara inte!

Aja ska gå och fixa mig nu!//E.L  

Berga billjetten!  Såååå najs bild!

Av skatterna - 4 april 2011 18:24

 har F-Köp till berga discot på fredag

här kommer bilden på hur den ser ut

det var elle som ville att jag skulle lägga ut bild på den

hon tyckte den var snygg

 

vad tycker ni?

kommentera

//mysan

 

Av skatterna - 4 april 2011 18:19

 hejsan 

är klar med bilden

här kommer den

vad tycker ni?

kommentera gärnna

//mysan 

                                                     


Av skatterna - 4 april 2011 17:46

Ja,överskriften talar!

Klippet från youtube jag skulle 

lägga in funkade inte men lägger upp det nu dårå!


Såååå söt han e o hans muskler...hihihihi!

//E.L

Av skatterna - 4 april 2011 17:11

hejsan

älskar justin bieber

han och jag är ju gifta

ska göra en bild med oss såklart

sitter och lyssnar på justin bieber på iTunes

har hans CD my world

har nästan hela rummet fult med honom

(hehe)

det är jätte fint

har också gått med i twitter för en vecka sedan för att följa justin

går in på hans hemsida varje dag för att cheka lite som har hänt

när jag ser han på MTV skriker jag av glädje nästan

lyssnar på hans musik varje minut

det är därför jag älskar dig justin bieber

men tyvär är det inte bara jag som älskar dig utan hela värden

JUSTIN Bieber

står det skrivet i mitt hjärta

och det kommer det att göra för alltid

ÄLSKAR DIG BABY

//Mysan Bieber


Av skatterna - 4 april 2011 16:57

 överskriften säger det mesta

Tröja: H&M

Byxor: Khapal

Strumpor: Lindéx

Roset: Vet inte

//Mysan Bieber 


Presentation

Hejsan vi heter
Mysan och Ellsi
(våra smeknam)
I den här bloggen kan du följa vår vardag

Fråga mig

13 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards