Our life our rules

Alla inlägg den 7 april 2011

Av skatterna - 7 april 2011 21:30

God natt alla fina... och ni andra  !

Ska gå och sova så jag orkar imorrn!

Det är ju berga bitshes!

Sötizen!  

//Ellen Lautner 

Av skatterna - 7 april 2011 20:18


Av skatterna - 7 april 2011 19:51

Jag är bara såååå glad just nu för jag ska på berga imorrn!

Woho jag e bara såå himla glad + att Mysan sa att om jag inte kommer på berga så tar hon självmord så jag e glad att hon inte gör det nu, haha!

Whatever här kommer en lista på vad jag måste göra till imorrn:

  Jah ska nog göra det nu!//E.L

Av skatterna - 7 april 2011 11:16

  Jag hade tråkigt igår och sminkade mig som en fjortis:

       

sen har jag en fråga om jag passar bättre i rakt hår:

Eller "fluffigt" lite mer vågigt:

Kommentera annars!------> 

*fniss*       

Av skatterna - 7 april 2011 10:56

Ja rubriken talar (som vanligt).

Jag älskar faktiskt www.pizap.com

Man kan ju liksom göra:

   se detta

   det här(det är mysans men ändå)

      detta var vår gamla header

aja*hehe* ska göra en nu kanske lägger upp den sen.

//E.L

Av skatterna - 7 april 2011 09:54

Hey babes,sovit gott?

Jag har det iaf.

fast jag vaknade rätt tidigt vid 9 inte kul.

Aja för er som undrar så har jag ingen feber längre (yey)

så jag kan kanske gå på berga men jag får inte dansa så"vilt"då.

Haha hoppas att jag kan gå på berga,för utan min feber så mår jag någorlunda bra.

Wellwell (vet att jag alltid skriver aja och wellwell men...) ska

kolla vidare på biggest loser.

//E.L

Diggar bilden sååå mkt men det bästa är min älskling på bilden ju!

Älskar dig Mysan 




Presentation

Hejsan vi heter
Mysan och Ellsi
(våra smeknam)
I den här bloggen kan du följa vår vardag

Fråga mig

13 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards