Our life our rules

Alla inlägg under april 2011

Av skatterna - 7 april 2011 11:16

  Jag hade tråkigt igår och sminkade mig som en fjortis:

       

sen har jag en fråga om jag passar bättre i rakt hår:

Eller "fluffigt" lite mer vågigt:

Kommentera annars!------> 

*fniss*       

Av skatterna - 7 april 2011 10:56

Ja rubriken talar (som vanligt).

Jag älskar faktiskt www.pizap.com

Man kan ju liksom göra:

   se detta

   det här(det är mysans men ändå)

      detta var vår gamla header

aja*hehe* ska göra en nu kanske lägger upp den sen.

//E.L

Av skatterna - 7 april 2011 09:54

Hey babes,sovit gott?

Jag har det iaf.

fast jag vaknade rätt tidigt vid 9 inte kul.

Aja för er som undrar så har jag ingen feber längre (yey)

så jag kan kanske gå på berga men jag får inte dansa så"vilt"då.

Haha hoppas att jag kan gå på berga,för utan min feber så mår jag någorlunda bra.

Wellwell (vet att jag alltid skriver aja och wellwell men...) ska

kolla vidare på biggest loser.

//E.L

Diggar bilden sååå mkt men det bästa är min älskling på bilden ju!

Älskar dig Mysan 




Av skatterna - 6 april 2011 21:17

 god natt

//mysan bieber

 

Av skatterna - 6 april 2011 21:03

hej alla!

Ska skriva om en ur gullig tjej som har namnet Lisa Siebke!

Hon är snäll,söt,snäll,söt har jag sagt snäll?

Aja skypar med elsklingen nu så ska vra lite social mot henne nu!//E.L  

Av skatterna - 6 april 2011 20:41

 fan jag dör

det stog på en blogg att justin bieber och selena gomez har gift sig

vet inte vad jag ska tro på

mitt hjärta är krossat och den ända som han hela det igen

är justin bieber

jag vill bara gråta och skrika på samma gång

men han borde ändå få vara ihop med vem han vill

men känner mig lessen ändå

skit varför ska det vara så här

trodde att justin hade follow mig på twitter

blev helt chkockad då

men det var bara en annan som hade samma bild som  han

asså kan inte sluta att tänka på det

va ska jag göra nu

på en hemsida stog det att vissa var glada att dom  var ihop

men är det nån som vet

om det är sant eller inte

vill helst inte det

vill att han ska vara med mig men det kommer bara hända i drömmen

det vet jag

men skulle stänga av allt vid halv tio då skulle jag börja fixa mig

för natten

asså kommer inte kunna sova inatt tack vare det

men jag tror inte på det för det stog bara på en blogg vad jag har sätt

o gud

vet någon kommentera då

//Mysan Bieber

 

Av skatterna - 6 april 2011 19:34

Ja rubriken talar.

Aja ska strax äta.

-.- har typ sååååå tråk.

Wellwell ska ju äta nu men updatar sen.

//E.L

?

Av skatterna - 6 april 2011 19:07

Sa att jag skulle blogga om Janis Marabou Hoffaeller.

Det enda jag vet om honom är att han går i min skola.

Aja ska inte tråka ut er mer nu!//E.L

Presentation

Hejsan vi heter
Mysan och Ellsi
(våra smeknam)
I den här bloggen kan du följa vår vardag

Fråga mig

13 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards